Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat is Primawijn?
Primawijn is een wijnwinkel gespecialiseerd in betaalbare, lekkere wijnen voor ieder moment. Het bedrijf is opgericht in 2009 en is gevestigd in Nuth, exact in het midden van Zuid Limburg en op een steenworp van de Maastrichtse hoofdstad.

Hoe kan ik bestellen?
Bestellen bij Primawijn gaat heel eenvoudig:
Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘Voeg toe’ om je product toe te voegen aan je winkelwagen of ‘Bestel direct’ om direct naar de kassa te gaan.
Stap 2
Klik op ‘Bestel’, rechtsboven in de site, of op de ‘Bestel’ knop in je winkelwagen om naar de kassa te gaan.
Stap 3
Kies de verzendwijze en voer je adres gegevens in

Verzendwijze
Onze leveringen worden verzorgd door Post.nl en wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

.
Adresgegevens
Je kunt hier aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling zijn.
Stap 4
Betaal de bestelling door een betaalmethode te kiezen. Je ontvangt een email met de bevestiging van de bestelling en informatie over de bezorging.
Stap 5
Bij internet betalingen kun je kiezen uit iDeal en Credit Card. Kies de gewenste betaalmethode en volg de aanwijzingen.
Stap 6
Gereed. Na invullen van alle gegevens voor jouw internetbetaling is de bestelling afgerond en verzonden. Je ontvangt een email met de bevestiging van de bestelling en informatie over de bezorging.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij Primawijn op één van de volgende manieren betalen:
Credit Card (Visa en MasterCard)
Je kunt jouw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL connectie veilig invoeren en wij zorgen samen met de creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
iDeal
Bij deze betaalmethode kun je direct de betaling afhandelen via jouw eigen bank. Je rekent af in een jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Is betalen veilig bij Primawijn?
Ja, de Internet betaling vinden plaats in een beveiligde omgeving en in het geval van iDeal rechtstreeks met uw bank. De internet betalingen worden afgehandeld door Mollie: een gerenomeerde en veilige dienstverlener op het gebied van Internet betalingen. Betalen via primawijn kan ook via een factuur, die wij dan naar uw aderes sturen. U hoeft dan pas te betalen nadat u uw wijn heeft ontvangen. Mocht je hier de voorkeur voor hebben,dan kan dat ook. Heb je meer vragen over betalen bij Primawijn, neem dan contact met ons op info@primawijn.nl.

Kan ik de wijn terugsturen?
Indien je niet tevreden bent met het artikel kan je dit retourneren vergezeld van de originele factuur/pakbon en in een deugdelijke verpakking. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon de reden van retour in en stuur het artikel naar: Primawijn
Valkenburgerweg 44
6361 EC Nuth

Ik heb de verkeerde producten gekregen!
Controleer altijd of het artikel dat je ontvangt hetzelfde is dat je besteld hebt. Mocht je per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kun je het binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retour sturen, inclusief factuur. Om te achterhalen waarom je een ander artikel hebt ontvangen, is het belangrijk dat je op de factuur aangeeft wat de reden van retour is en wat het verschil is tussen de twee artikelen.

Mijn bestelling is beschadigd!
Wijn is een kwetsbaar product dus het kan gebeuren dat er beschadiging optreed. Neem in dat geval direct contact op met onze klantenservice, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen.

Hoe werkt mijn account?
Als je bij Primawijn bestelt kan dat via een eigen account. In dat account geef je onder andere je naam, adresgegevens en e-mailadres. Geef meteen aan of je onze nieuwsbrief wenst te ontvangen. De toegang tot jouw account is beveiligd met een door jou gekozen wachtwoord. Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kom is aan mijn wachtwoord?
In de login kun je je wachtwoord aanvragen, indien je deze bent vergeten. Op de vervolgpagina vul je jouw e-mailadres in en binnen enkele minuten ontvangt je een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op die link om een nieuw wachtwoord op te geven.

Wijziging gegevens
Je kunt zelf in je account alle gegevens (waaronder e-mailadres, creditcardgegevens en wachtwoord) wijzigen. Tevens kunt je hier meerdere factuur- en afleveradressen opgeven. Houdt er rekening mee dat eventuele betalingsherinneringen naar het laatst gebruikte factuuradres verstuurd worden.

Hoe los ik site-problemen op?
Indien u problemen tegenkomt met de website van Primawijn kunt u contact opnemen met onze klantenservice

Ik wil meer weten over wijn Wijn is een prachtig product waar heel veel over te leren en te beleven is. Primawijn heeft contact met verschillende opleidingsinstituten en vinologen, waar wij u graag mee in verbinding brengen. Kijk voor meer informatie ook op www.wijninfo.nl